Stereotyp alebo niečo revolučné?

Akým smerom dokážeme zaujať trh, aby sme z nášho plánu finančne profitovali? Máme na výber 2 možnosti.

myšlenky

Tou prvou je držať sa zaužívaného modelu a určitého stereotypu služieb, ktorými nič nepokazíme, nepôjde o nič extravagantné. Budeme ponúkať služby, ktorých popularita či záujem zo strany spoločnosti je už overený dlhými rokmi a teda je pravdepodobnosť, že tieto naše služby bude chcieť využiť dostatočne vysoké percento záujemcov. Ani táto cesta však nie je taká jednoduchá, ako by sa mohlo zdať. Dôležité je správne miesto k otvoreniu činnosti, správna reklama, nakoľko budeme vystavení konkurencii poskytujúcej tie isté, alebo podobné služby. Ponúkneme to, čo aj iní kúsok od nás. Preto budeme musieť o zákazníkov bojovať. No ak ich získame, máme podstatnú časť úspechu, posunuli sme sa blízko k výhre.

Druhá možnosť je cestou odlišnou, možno povedať opačnou. Prídeme s nápadom a službami, aké by nemali výraznejšiu konkurenciu, prakticky by sme odštartovali niečo nové, čo by však ľudia chceli a túžili využiť. Situácia by tak bola opačná. Konkurencia by prakticky nebol problém, no naopak, tieto služby by boli risk. Buď alebo. Táto naša nová ponúkaná idea by sa musela najskôr spoločnosti predstaviť v tom najlepšom svetle, museli by sme spoločnosti ukázať, že tieto naše služby potrebuje, museli by sme ju naučiť na niečo, čo doteraz väčšina z nich nevyužívala a ak aj áno, tak iným, zastaraným spôsobom. V tomto prípade nás čaká výhra, ak ľudí presvedčíme a bude to vidieť na dostatočne vysokom percente záujemcov.

úspěch

• Že takáto cesta môže byť cestou naozaj úspešnou, o tom vás presvedčí nejeden prípad originality z viacerých odvetví.
Všetko bolo raz nové a vieme, že niektoré nápady zapadli prachom no iné naopak, vystrelili k vrcholu a získali masovú popularitu.