5 oblastí v ktorých Pinterest napreduje vpred


Odhaduje sa, že Pinterest má približne 70 miliónov používateľov a má hodnotu približne 5 miliárd dolárov. To je kvapka v mori v porovnaní s Facebookom, ktorý má 1,2 miliardy používateľov a má hodnotu 210 miliárd dolárov. Ale Pinterest rastie rýchlo a na rozdiel od Facebooku je Pinterest určený na propagáciu výrobkov. V mnohých ohľadoch je Pinterest skutočne už pred Facebookom. Tu sú oblasti, v ktorých Pinterest napreduje najviac:

sociální média

1.      Vizuálny obsah
Vzhľad Pinterestu je jasný, čistý a pútavý. Existuje veľa dôvodov, prečo je vizuálny obsah dôležitý pre marketingovú kampaň, ale pravdepodobne najdôležitejšie je to, že púta okamžitú pozornosť a ľudský mozog ho rýchlo spracováva.

2.      Trvanlivosť príspevkov
Príspevky sú na Pintereste ľahko dostupné navždy. Na Facebooku sú aktuálne asi len pár hodín. Na Pintereste, všetko, čo vytvoríš a žije navždy. Môžete mať blogy z pred dvoch rokov, ktoré sa stále zdieľajú. Žiadne iné spoločnosti to nerobievajú.

3.      Inšpirácia k nákupu
Ak chodíte na Pinterest, je možné, že sa snažíte niečo kúpiť. Priemerná objednávka z Pinterestu je 100 eurová, čo je vyššie ako akékoľvek iné stránky vrátane služieb Google, Amazon a Facebooku, ktoré majú v priemere 50 eurovú. Na Facebooku (alebo na Twitteri) máte skôr tendenciu si s niekým písať a nie pozerať nové produkty a rozhodnúť sa ich objednať.

4.      Propagácia
Možno najlepším nástroj pre obchodníkov. Príspevky sotva vyzerajú ako reklama, sú často zdieľané a sú dostupné pre všetkých používateľoch. Podľa spoločnosti Pinterest
predajcovia značiek dosiahli 30% nárast zisku (musíme podotknúť, že sú to bezplatné zobrazenia) z ich kampaní.

marketing

5.      Veľké ženské publikum
Približne 85% používateľov Pinterestu sú ženy a ženy zvyknú o dosť viac nakupovať ako muži. Je o 30% vyššia pravdepodobnosť, že nakupujú on-line a dokážu minúť na internete veľa peňazí. To je veľká výhoda pre kozmetické a módne značky.
Tento rok, obzvlášť vďaka tomu, že príspevky môžu vidieť všetci, bude to prínos pre spoločnosti a značky. Keďže obchodníci menia svoje stratégie a začínajú zisťovať, ako byť úspešný na Pintereste. Je to pre obchodníkov veľmi výhodné a určite sa to bude ešte v budúcnosti viac využívať.